Måste dela med mig!

Känner verkligen att jag varit jätteduktig idag! Därför vill jag dela med mig om varför jag känner mig så duktig, bara för att det är min blogg och därför för att jag kan!
Efter att jag kom hem från Birsta, utan skinnjacka, så satte jag mig vid datorn en stund, åt middag och sedan begav jag mig ner till Etic för att träna! Hade planerat att dricka en Celsius, gå ner och gå/jogga på springbandet i ungefär en timme, sen sola i 20 minuter! En Celsius är en TYP energidryck, fast ännu bättre! Den är prestationsförhöjande och ökar fettförbränningen, plus att den bara innehåller 10 Kcal! Elin och Angelica har druckit dem ett tag så jag tänkte att jag skulle prova jag också! Iallafall så blev inte min träning som planerad!
Jag kom dit, köpte en Celsius och drack den, efter det skulle jag gå ner och springa och märker till min stora besvikelse att alla band var upptagna, även de två crosstrainarna som finns..
Så jag bestämde mig då för att gymma i väntan på att någon skulle bli ledig! Självklart så vart ingen ledig, så jag gymmade i ungefär 40 minuter och märkte sedan att klockan var 19.30, dvs. en halvtimme innan stängning. Då kom jag på att jag skulle sola så jag gick mot solariumet... OCH INSER ATT DET OCKSÅ ÄR UPPTAGET. SÅ jag ringde Veronica så fick hon komma och hämta mig!
Sen när jag kom hem var jag så otroligt pepp bara för att jag druckit Celsiusen! Så jag bestämde mig för att gå ut och springa lite i trappintervaller!
Så kvällens träning blev följande;
Gymet ;
Magövning på maskin, 15x3
Situps, 15x3
Ryggupphävningar, 20x3
Plankan 45sek, x3
Armhävningar, 15 x3
Armövning på maskin, 15x3
Armövning på maskin2, 15x3
Trappintervaller ;
25 trappsteg x5 i 4 block!
Efter det så är lilla jag faktiskt inte så slut som jag borde vara! Meen jag känner mig riktigt nöjd!
Dessutom så skrev jag upp mig på spinning imorn också!
Nu ska jag se dom sista 10 minuterna av BB sen ska jag gå och lägga mig!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0