Otroligt skön måndag!

Halloj! Sitter på historian nu, vilket är den sista lektionen för idag! Började klockan 12 idag så idag är en otroligt slapp dag! Slutar dock om 35 minuter.. hehe!
Efter det ska jag gå på stan och leta efter en skinnjacka! Definitivt! Känner att det börjar bli för varmt med min nuvarande vårjacka.
Jag och Sandra sitter och pratar om hur slapp veckan är! Kom på att vi faktiskt är ledig både torsdag och fredag, vilket innebär att man lätt skulle kunna supa på onsdag, torsdag, fredag, lördag OCH söndag, om man hade velat! Dock jobbar jag på onsdag kväll, så då går det inte... sen jobbar jag på lördag också så kan inte supa på fredagen! De förstörde tankarna lite, men om jag hade velat så hade jag ju lätt kunnat göra det! Dock inte så pepp på att köra en 5-dagars, hehe! Men OM man vill, så kan man! Haha..
Nu ska jag försöka jobba lite! Eller kolla efter skinnjacka på internet.... hehe!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0