Söndag!

Sitter på badrumsgolvet och lyssnar på musik! Haha... ska snart hoppa in i duschen, därför jag sitter här!
Idag har jag inte gjort alls typ, bara suttit i soffan och degat! Snart ska jag ju duscha, efter det ska jag packa och sedan bär det av till Timrå! Ska först träna med Sandra på Etic och efter det ska jag bege mig till pappa på Örnen och antagligen bo där resten av veckan!
Imorn börjar jag med nytt schema också, underbart! Börjar 12 på måndagar! På torsdagar också och då har vi bara en lektion!
Tänkte passa på att lägga in lite bilder också! Lyckades ju faktiskt klämma in 15 minuter på stan igår som slutade med några småköp! Eftersom att jag inte har några naglar så passar man ju självklart på att införskaffa lösdaglar när det väl är rea på dem! Nästa helg då jävlar!
Sen får ni låten som jag sitter och dunkar nonstop nu också!
Nu ska jag duscha och sedan packa!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0